Minigim2 ben bisküvili kahveli yapıyorum çok seviyoruz.Bisküvileri kahveyle ıslatıyorum sevmeyen sütle de ıslatabilir her kat arasına muhallebi yapıyorum muhallebiye 1 paket krema ekliyorum daha akışkan ve lezzetli oluyor en üste de sütlü çikolata ile ganaj🌸