Torpiktospa Bi tanıdığım hamile kaldı yanlışlıkla sonra aldırdı yanlışlıkla kaldım dedi. Ay nasıl kalır hamile kalmanın yolunu bilmiyor mu cahil diye kınamıştım bebeğim 16 aylıkken nasıl olsa tutmaz diye korunmadım ve hamile kalmıştım 🙄
Meri-Mel Torpiktospa Ayyyy annemmm bu çok fazla kınama olmuş Allah kolaylık versin en korktuğum kınama 😃🙈
busraalanya Meri-Mel arkadaşımın kızı çok kötü ısırırdı ne yediriyorsunuz bu çocuğa pitbull gibi der gülüşürdük kızımla oğlumu ısırırdı sürekli kanardı çok canım sıkılırdır . Şimdi bi oğlum daha var 11 aylık sürekli ısırıyor 😂
HonKiPonKiDoNiNo Meri-Mel Artik idmanliyim 🤣🤣 aa uuu aslaa dedigim herseyi yasadigim, yaptigim icinn no kinamaa 😀
Torpiktospa Meri-Mel pasaklisinkukuli Kınasınlar valla bir çocuğa zor bakıyorum ikisinede eziyet etmek istemedim. 😭😭 Ayrı şehirdeyim herkesten.. Aklı olan kınamaz 😂
Meri-Mel HonKiPonKiDoNiNo Noooo Noooo Noooo Ya bazı insanın başına gelmiyor mesela ben hemen yaşıyorum ya 🥺
Meri-Mel Torpiktospa Aynen bu kinanacak bir şey değil Rabbim kimseye imtihan yaşatmasın hiç kimse yaşamayı istemez olmuş bir kere 😥😞
seymena Meri-Mel Komşunun bebeği iki aylıkken eşimle ne kadar minik çoçuk şuna bak diye hem sevip hemde gülmüştük 30 haftalık prematüre bebeğim oldu 1500 kilo ve 39 cm di kimseye gülmeyin😁😁😁😁😁
Meri-Mel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Kız ne ara nasıl izliyorsunuz bu programları bebeler duruyor sanırım 😃😅🤣