Benim kızımda 8 aylıkken 60 cm yüksek yataktan düştü . Çok korktum evde ilk gözlemledim ilk belirtide götürecektim ama başında herhangi bir yara bere kızarıklık olmadı Allah korumuş . Birşeyde olmadı . Hele kafa ile ilgiliyse çektirmeden nasıl bileceksin durumunu siz ve doktorunuz bilir tabi geçmiş olsun