Biraz uzun ama lutfen okuyun kizim 7aylık dün sabah yataktn düştü. Çocuk doktoruna götürdüm takip etmemi söyledi bıngıldağına baktı sadece acilden giriş yapıp tomografi çektirebilirsin eğer istersen dedi yada eve gidip takip edebilirsin malum radyasyon var tomografi de filan dedi bende eve geldimdüşerken görmedim ama yüzüstüydü düştüğünde kafasında yada herhangi bi yerinde vuruk kızarıklık filan olmadı gece sürekli kontrol ettim herşeyi normaldi hemen uyutmadım zaten. DÜnden beri ne yaşadım ben biliyorum vicdan azabından kahroluyorum. Az önce kafasını tam üstünde şişlik farkettim ama şişlik değilde kemik gibi birşey. Bıngıldağın yukarı kısmında tam başın tepesi. Ama emşn olaıyorum normalde de bebeğimi başı düz değil çıkıntılar vardı onuda göstermiştimde doktor önemli değil bunlar demişti daha önceden.ama ben emin olamıyorum o tepesinde çıkıntı daha önceden varmıydı yok muydu hatırlsmıyorum korkuyorum ne yapmalıyım tomografi radyasyon kaydığı için götürmek istemedim o an doktorumda gözlemle deyince ne biliyim daha önce böyle bişey yaşayan oldumu ne yapmalıyim