Happybaby06 Keşke . . Keşke . . İnanın o kadar kızıyorum ki isimle alay edilmesine . . Hiç kimse ismini kendisi seçerek dünyaya gelmiyor insanların elinde olmayan birşey için sürekli alay konusu olmasına gerçekten çok üzülüyorum . . O küçük kızın bi çok kere ağlayarak gitmesi o bakışları hiç gitmiyo gözümün önünden . . Oturduğum mahalledeki bir çok kişi sadece ürüyor çocuk terbiye etme denilen birşey yok . .