CatBoy mondecaidensecmeler Kızlara aden koyuyorlar genelde ben hep erkekte gördüm Aren ismini. Unisex ve güzel bir isim
c-enfal Bende aynı durumdayım 23 aylık oğlum var ve 1 ay sonra bir oğlum daha geliyor hayla isim karar vermedik 🥺 Oğlumun adı Cahit Enfal ( Cahit dedesinin ismiydi) Ye düşündüğümüz Çınar Evfa istiyor özellikle eşim ama duyulmadık ağır diyorum ilk oğlumuz için de öyle demiştin diyor Şuan bayılıyorum isimine tabi . Bende Çınar Ensar olabilir diyorum 😂🤷🏻♀️
c-enfal mondecaidensecmeler enfal - enfal suresinin ismi ganimet demek Evfa da vefalı olan kimse demek Ensar - korucu anlamında kısaca Bende isim seçerken anlam bakımından güzel olsun çocuğa ağır gelmesin karekterik özelliklerini taşıyabilir mi dikkat ediyorum isim karekter özelliklerine yansıyor ben inanıyorum
Happybaby06 mondecaidensecmeler benim ki çağan anlamı kutlama bayram demek…eşim kıvanç buğra ve çağan arasından secmisti
ikibaloglanannesi 1 tane oğlum var Kutay. Bir tane daha ileride oğlum olursa Baturalp koyacağız. Bu iki isim çok hoşuma giderdi hep🌸 Sağlıkla gelsin inşallah hayırlı olsun 🙏
biroglanannesii1 Bir oğlum var adı Josef Mirza bir oğlum daha olursa hep içimde kaldı Aras koyacagiz ❤️