benbuyum NmalkoC ya ben bekarlığımda iğne vurunmuştum iyi gelmişti bayadir da hiç sorun yoktu ama düşmüş değerlerim baya
benbuyum meinkleinesbaby ayy inşallah bana da takviye yazar doktor çok halsizlik oluyor dediğiniz gibi ayılamıyorum bir türlü
Minnakordek benbuyum hiç canını sıkmasın yenidoganda bile olabilir düzenli egzersizlerle minimuma indirirsiniz inşallah ağrılar azalır bı fizik doktoruna gidin o size zaten egzersiz programı verir
benbuyum Minnakordek öyle yapıcam canım çok teşekkür ederim, sonuçlara göre doktor bakalım yönlendirir inşallah ciddi birşey yoktur