Minnakordek benbuyum yeşil tık olanlar normal kırmızı olanlar sorunlu düşük veya yüksek ama tehlikeli boyutta bişey yok kırmızı et yiyin unutkanlık saç dokuntusu vs de çok varsa gidip hap yazdırın ama çok düşük değil b12
bakkalemzigi benbuyum B12 referansına bakın en düşük 187 olmalı sizin 107 büyük ihtimal doktor b12 iğnesi ya da hapa başlatır sizde araştırın b12 yükseltecek besinleri araştırın
benbuyum busragggg bir tek bu böyle kırmızı sanırım diğerleri normalmi olmuş oluyo bir tek bunu kırmızı göstermiş
benbuyum Minnakordek birde şey ben bu kanı belimden bacağıma vuran ağrı için vermiştim B12 eksikliği böyle ağrı yapmaz değil mi doktor büyük ihtimal fıtıktır dedi ama çok kafama takıyorum inşallah fıtık yoktur yaa yaşım da daha çok küçük şimdiden böyle olması çok canımı sıkıyor
meinkleinesbaby benbuyum ben de halsizlikten sebebp baktirmistim, değerlerimiz benzer. Sabahlari uyanamiyordum bir türlü ayilamiyordum kahveyi 1den 3e cikarmistim, takviye aliyorum 1 aydir ve cok rahatladim uykusuzluk kalmadı şükür
Minnakordek benbuyum hiç canını sıkmasın yenidoganda bile olabilir düzenli egzersizlerle minimuma indirirsiniz inşallah ağrılar azalır bı fizik doktoruna gidin o size zaten egzersiz programı verir
benbuyum crybaby evet şimdi dikkat ettim araştırdım da normal değer sanırım 200 ile 800 arası olması gerekmis benimki düşük çıkmış
Sevensevilen benbuyum d , demir, B12 düşük. Sadece kırmızı isaretliye bakmayın. Diğer değerler de düşük degere yakın. Üçü için takviye verecek doktor
Sevensevilen benbuyum rica ederim maalesef doktorların çoğu değerleri inceleme zahmetinde bulunmuyor sadece kırmızılı alana bakıyor.
meinkleinesbaby benbuyum d vitamin ve b12 düşük, demir depolari da az görünüyor, üçünü de takviye ederseniz iyi olur, daha iyisini doktorunuz bilir
benbuyum meinkleinesbaby ayy inşallah bana da takviye yazar doktor çok halsizlik oluyor dediğiniz gibi ayılamıyorum bir türlü
Fidelcee B12 çok düşük En düşük değer 187 yazıyor ama doktorlar en az 400 500 olmalı diyor b12 için. Mutlaka doktora gidin vitamin vs verir
NmalkoC benbuyum b12 düşük canım benımde hep düşüyor b12 ilacı kullanıyorum sürekli saç dökülmesi halsizlik yorgunluk çok yapıyor b12 düştüğünde
benbuyum NmalkoC ya ben bekarlığımda iğne vurunmuştum iyi gelmişti bayadir da hiç sorun yoktu ama düşmüş değerlerim baya
snyck benbuyum normal aralıkta çıkmış gozuksede ferritin b12 ve d vitamini değerleri de düşük hepsi için vitamin takviyesi vermeleri gerekir b12 200 ustune çıkmalı ferritin 50 üstüne çıkmalı d vitamini 20 ustune çıkmalı bunlar en alt degerler olmali yani