merve5561 ferifer 40 mg olanı vermişti bize Doktorumuz tedavi için. Bir kutu yeterli oldu kızımda çok şükür. Demir takviyesi olarak da nutrigen ferromixin kullanıyorum. 16aylıkken 8900 falandı kilosu. 18.ayda tartıldı 10.500 olmuş çok şükür. En önemlisi de dediğim gibi iştahı açıldı yemediği çok şey var tabi ama en azından çorba, sebze yemeği, yoğurt falan yedirebiliyorum.