merve5561 oğlum 16 aylıkken 9,5 kiloydu. Zayıf bir bebekti. Anne sütü alıyordu. Yemek de bazen yiyor bazen yemiyordu. İl dışında bir prof a götürdüm. Acaba bir rahatsızlığı mı var diye. Bakılabilecek herşeye baktılar. Herşeyi çok iyi sağlıklı çıktı. Biraz genetikmiş zayıflığı. Doktor o zaman anne sütünü kesmemi sütün iştahını kapattığını söylemişti. Memeyi 26. Ayda bıraktırabildim. Memeyi bırakınca gerçekten iştahı arttı ve kilo almaya başladı. Doktorunuz sorun yok diyorsa bence endişelenmeyin. Yemekten önce vs anne sütü vermeyin zaten zamanla kilo alacaktır.