neanladinyurdagull NaimeYilmaz ilk çocuğuma dalin alerji yaptı uni baby kullanmaya başladım.İkinci çocuğuma da uni babyla devam ettim.4 yaş ve 9 aylık çocuklarıma uni baby kullanıyorum.Temiz kokusunu seviyorum hatta bazen saçımı son yıkarken kendimede kullanıyorum 🌺Hem uygun fiyatlı hem bence çok da güzel
adl9 NaimeYilmaz doğdugndan beri mustela kullaniyorum cokda guzel once yenidogan kullandik daha sonra papatya özlüye gectik
Balevlatsahibi Hayat_2023 kesinlikle üstüne şampuan tanımam benim bebeğim de atopik dermatit aşırı memnunum .vücut yıkama jelini de kullandınız mı
Deletedmom_115 NaimeYilmaz şampuan da bebek yağı da Dalin kullanıyorum çok memnunum, özellikle bebe yağı bebeğimin vücudunu yumuşacık yapıyor 🥰🎀
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_115 dalin şampuan da %80 alkol var içinde birçok kimyasal var. Bebek yağını almıştım su gibi bişey beğenmedim hiç. İçerik olarak temiz değil
merve171214 NaimeYilmaz Oğluma incia ve siveno kullanıyorum kızıma da saçı uzasın diye ecowell kullanıyorum
blgeblk Sebamed ve mustela ikisi var elimde onları kullanıyorum. Bebeğim 11 aylık fakat artık saçı uzatan temiz içerikli.bir ürün arayisindayim purseed çok tavsiye ediliyor
Darkness66 Pureseed kullanıyorum kızıma 7 aydır. Organik tertemiz bir şampuan. Saçlarını cok güzel uzattı ayrıca