Bebeğim ilk doğumda anne sütüm yetmiyor diye hipp organik combiotic almıştım beğenmedi sonra sma comfort aldım gazlı bi bebek olduğu için . Bi süre kullandık fakat sonra optiproya geçtik. 10 aydır optipro ile devam ediyoruz . 7 ay da anne sütü emdi sonra sütüm gelmedi. Kilo alımı gayet iyi hatta önde bile dedi doktorumuz boy da orantılı çok şükür sağlıkla büyüyor büyüsünler