momsipek arasssmommm maşallah ne kullandınız benim ilk bebeğim o yüzden biraz panik yapıyorum doktor da daha iyi olabilir dediği için kafama takıldı gelişim olarak ince minyon diyor herkes kafama takıyorum bende acaba yeterince beslenmiyor mı diye
arasssmommm momsipek benim de ilk bebeğim ☺️ aptamil kullandık onunla kilo aldı çok gaz yapınca hipp aldım kilo alımı durdu
ezgimsii momsipek kesinlikle hipp benim de bebeğim gazlı ve kusuyor anne sütünün az geldiği zamanlarda kullanıyorum bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar 👍🏻🌸
momsipek ezgimsii hipp in hangisi peki ? Tam ismini yada resmini çekip atarmısınız bugün alıcam mamayı bulunduğum yerde sadece zincir marketler var oralarda bulabilir miyiz
arasssmommm Bide gazlı bebekse e bebekte indirim var gaz damlasında yorumları çok güzel organik ilaç vermektense bende bugün görüp sipariş verdim istersen bir göz at
momsipek arasssmommm tamamen bitkisel gaz şurubu var elimde ama sadece uyku yapıyor anlık rahatlatıyor uyanınca tekrar sıkışıyor gazı
Btltha momsipek aynı şekilde gerçekten kesik süt bazen de baya bir kusuyor.. ben dün sağiyim dedim iki memeden 40 cc çıktı toplam. Sütümün dolmasına izin vermiyor hiç. Sürekli çaylar içiyorum rezene içiyorum hm süt olsun hm de gazını çıkartsın rahat diye. Elim ayağıma dolandı artık. Bu ataksa da bebekten çok biz geçiyoruz atağı🥲
momsipek Btltha aynen gazı oldukça refleks olarak memeye geliyormuş bu durumda emzik öneriyorlar ama emzik hiç veremedim almıyor benim de sütüm dolmadığı için şırıl şırıl akanları duydukça sanırım benimki yetmiyor diyorum , halbuki emip kustuklarını kusmasa çok güzel kilo alırdı 🤷🏻♀️
2erkekannes Btltha bnde aynı durumdayım Nefes aldırsa belki sütüm doğacaktır. Bu arada rezene çayını nasil kullanıyorsunuz nerden aldiniz
aysenut_11 momsipek Ben sma kullanıyorum içerik olarak çok güzel ve kilo alımıda iyi şimdilik sorun yok
sadeturkkahvesi11 momsipek benim bebeğimde gazlı ve reflülüydü hipp kullandık güzel kilo aldı fakat çok gaz yaptı şimdi 5 aylık hala evolvia içiyor kilo alımı çok şükür güzel bize gaz yapmadı evolvia
busedu sadeturkkahvesi11 merhabalar benim bebeğimde şuan 4 aylık ve yaklaşık 3 aydır sadece mama yiyiyor sütüm kesildi. İlk mamamız aptamildi. Eczacı arkadaşım aptamil de çok şeker olduğunu söyledi. Evolvia yı önermişti kendi çocuğunda da kullanmış. Bizde Evolvia ya devam ediyoruz çok ta memnunuz kilo alımımızda iyi herhangi bi kusma vs de yok seve seve yiyiyor
ozr42 momsipek benim bebeğimde çok kusuyordu çoğu mamayı denedim bize Bebelac gold iyi geldi birde Aptamil ar ama o çok pahalı ve heryerde bulunmuyor rahatlıkla . Diğerleri gibi . Her ay 1 kilo alıyordu bebeğim 7 aylık son zamanlarda kilo alımı yavaşladı oda hareketlendiğinden kaynaklı büyük ihtimalle.
eminegokk Kızlar,,hepiniz mama takviyesi alıyorsunuz veriyorsunuz bu Sefer Meme reddi yaşamıyor musunuz ben korkuyorum vermeye biberonla çünkü
sevilm momsipek Golden goat keçi sütlü olanı benim bebeğim hiç sevmedi hip kullanıyordum kabız oldu düz aptamil kullandım çok gaz yaptı zaten gazlı bir bebekti daha fazla oldu en son aptamil conformil olan var onu kullanıyorum ya da aptamilin prosyneo ikisi de gaz yapmıyor ve severek içiyor
hazall3 momsipek bebeğim 3 aylık hep gazı vardı ve çok kusuyor kg kaybı yaşayınca dr tavsiyesi üzerine golden goat mamaya başladık iyi gidiyor içeriği temiz bir mama
adel28_ Ben hipp comboatic ve golden goat ı öneririm Şu an ikisini dönüşümlü olarak kullanıyorum bebeğim 6 aylık