Justmm ben genel de önce onu yıkıyorum duşa kabinde sonra bornoza sarıp yatağına koyup kendim hemen yıkanıyorum . Eğer saçımı da yıkamam gerekirse lavabo da saçımı yıkayıp sonrasında bu şekilde ilerliyorum . Enfeksiyon kapar bir şey olur ne kadar iç çamaşırı vs olsa da ben bu şekilde ilerliyorum siz de öyle yapabilirsiniz.