ikiprensesbebiss devrim_gnl bende suanda mama ile besliyorum 9 ay 25 günlük hamilelikten 3 ay sonra nerdeyse sütüm kesildi ve verimsiz oluyormuş zaten :(
devrim_gnl piyanistbanabirak ay amn amn sizde dikkat edin regl gecikmesi gerçi doğumdan da olabilir ama,
Mirabia devrim_gnl kızım 16 aylık bende 4 hafta sonra nasipse 2. Kucağıma alıcam artı bir sürü şey denememe rağmen hala memeyi bıraktıramadım ve sezaryen olacağım doğumdan sonra fırsat bulursam yazarım nasıl olduğunu
devrim_gnl Mirabia ay sağlıkla gelsin minik. Olursa bizimkilerin arası 14 ay olucak 🥹 Allah yardımcınz olsn. Ailenz yardım edenini varmi
ikiprensesbebiss devrim_gnl amin canım bakalım bizi neler bekliyor benim ikisi de kız 👧 ya seninkiler
Mirabia devrim_gnl zor olucak ama bir şekilde olucak buna inanıyorum. Hayır gurbetteyim kimsem yok eşim bile yok sonumuz hayır olsun Allaha emanetiz 🤲🏻
devrim_gnl ikiprensesbebiss masala prenseslere. Bnmde ilki kız 7 aylık 🌸ikinci 8+4 cinsiyeti bilmiyorum, dün ultrasonda haribo ayıcıklar gibi eli ayağı kafası oluşmuş belliydi 🥹
devrim_gnl piyanistbanabirak hayır bizde ilkinfd korunmasz ilişkiden 8 ay sonra gebelik oluştu bunda korunurken 😅dikkt edin. Bu arada gebeligimi 4+5 te test ld öğrendim. Supheleniyorsanz yapabilirsiniz
devrim_gnl Mirabia bnde öyle, bn Almanya’da ailem Türkiye de. Kemal Sunal in bı o bebeğe bı diğerine koşup beraber agladiklari sahne gözümde canlaniyo😅