circus çok üzüldüm gerçekten, en büyük destekçiler eşlerimiz olmalı oysaki. Bnm ailem vs kimse yok ynimda, kızımı da yalnz büyütüyorum ikinci olursafa. Sizin bebeğiniz küçük ve yine hamilesbz bunlar yeterli bi sebep degilmi yemeğin olmamasının etrafib dağılmasının. Ezdirmeyn kendinizi, iki yıl zorlu geçecek ama yerinde sabit kalan olmadogi gibi çocuklarımız da büyüyecek