Ebrrtlhamlike [silindi] canım bizde 6 aylık olduk sadece 2 alt dişimiz var çok şükür tetagil sayesinde zorlanmıyoruZ . 1 .1 ,5 yaşa kadar sürecek ama ilk dişlerden sonra diğerleri daha kolay çıkıyormuş canım
Ayse1412 [silindi] 6 ayına girdi bizde erken çıkarmaya başladık iştahsızlık en üst seviyede dentinox kullanıyorum