kaanmomi Eva41 sebebini bende bilmek isterdim açıkçası ama bilemiyorum tabiki niye böyle oldu doktorum normal diyor ilkini devlette yapmıştım bir de harikaydı herşey bunu özel de ama bir türlü toparlayamıyorum
karadenizl Eva41 aynen öyle Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah cnm Bide girerken sübhaneke duasını oku nasıl geçtiğini anlamazsın
Leslunetteroses ezgiii12490 evet . 4 sene içinde 3 doğum. On sene sonra da 4.doğum. Yapışıklık vs yoktu bile.
iki_prensesannesi Eva41 iki Sezeryan oldum ilkinde de çok çabuk toparlamistim spinaldi ikinci geneldi onda bebeğim küvozdeydi o yüzden depresyona girmiştim sürekli uyuyordum 😔