Kızlar perşembe günü saat 11:00 de hastaneye yatışım var, 14:00 de sezaryen alınacağım ilkinde genel anestezi ile sezaryen oldum bunda da olacağım panik atağım var ilaç kullanan bir anneydim o an bitsin istiyorum.. ama sorum şu ilk ve ikinci sezaryende ağrı eşiği iyileşme süreci farkı oluyor mu çok strese girmiş durumdayım…