Ebrubulut ayıklayıp yıkayıp tencerede az bi döndürüp atıyorum buzluğa rengi değişene kadar kavuruyorum çiğden sevmiyorum malesef çıkarıp pişirince buzluk tadı oluyor gibi bide sade koyarım domatessiz.Ayıretten konserve domates yaparım çünkü onunla pişiririm.