Kızlar 10 gün var Adetime koku hassassyti oluştu bugün kıyma koktu bana . Rabb’im verrse bakarım basım üstüne tedavi olmaya başladım psikolog varis bide cuma kadın doğuma gidecem enfeksiyonum var kan versemmi bide ne bilim tedbirlydik of güldüm başımami geldi 😌