nurcuk1 yani cinsiyetnile alakalı mı bilemem ama bizim doktorumuz yürüteci kesinlikle önermiyorum dedi. Omurga saglıgı için cok zararlı dedi. Ve bebegin emeklemesi gereken ayda yürütece konursa bebek emeklemeZ dedi(emekleme bir gelişim basamağı degil tabiki) ama yapması gereken şeyleri erteliyor. Yürümesi gereken ayda bebek yürütecte oldugu için yürümesi gecikiyor dedi. Ev içi kazaları hiç saymıyorum dedi. Haklısınız dedim. Bebegim suan 7 aylık. Hiç yürüteç almadım. Bebegim 4 aylık döndü. 5 aylık sürünmeye başladı. 6 aylık emekledi. Suan da desteksiz oturmaya calısıyor. Bence yürütec uzun süre kullanımda zararları olabilen birşey. İlk kızımda bilmedigim için kullandım. Çok geç yürüdü. Ve suan 11 yasında parmak ucuna basıyor. Yürüteci yere tam olarak ayarlasam bile parmak ucu basma alışkanlıgı kaldı. Yürüme arkadası alacaksanız eger tekerleklerinde lastik olanlardan alın. En azından daha kontrollü ilerliyor 🥰🌺❤