Kızlar selam oğlum 5 aylık artık yavaştan mama sandalyesi yürüteç alışverişine başlamak istiyorum geçen gün aylık kontrolüne gittik doktorumuza sordum yürüteç ne zaman kullanabiliriz diye ben erkek çocuklarına yürüteci tavsiye etmiyorum kullanmayın dedi.Eşim de hepimiz yürüteçte yürüdük ben onu ordan oraya giderken görmek isterim diyo doktora yürüme arkadaşını sordum o ne bilmiyorum ben öyle bişeyi dedi ne yapayım sizce yürüteç mi alayım yoksa yürüme arkadaşı mı 🙁