berfin_26 ilk cocugumda üçüncü gün rahat yürüyorsun ikinci yani bunda 1.haftada yatakta oturmak icin yardım aldığım sırası ağlamam anneme anne ben sakat kaldım yanlış birseyler var diye dakikalarca ağladım eşim bir yandan annem bir yandan sakinlestiremediler doktora gittim yarınsın sakin ol her dogum farklı şimdi bantları alicam rahatlayacaksin bir iki güne kadar da birseyin kalmayacak dedi gerçekten de öyle oldu 8.gun annem gitti eşim ise döndü ben tek başıma ikincicuga baktim o yüzden çok yenisin korkma geciyor