berfin_26 canım benim öncelikle çok geçmiş olsun,sağlıkla büyür inşallah bebeğiniz🌺 insanların üç söylediğinden birini duyacaksın bu dönemde,bazen hiçbirini duymayacaksin. Annen baban dahil hep konuşacaklar çünkü. Sütün var mı? Bu bebek aç,doymuyo ondan agliyodur vs vs hep bişey duyacaksın. Bebeğim 11 aylık olacak hâlâ konuşuyorlar.. Dinlemiyorum,başka biseyle ilgilenince susuyorlar. Sana destek olunması gereken bir dönem bu ve annen dahi olsa destek olmuyorsa boşver gitsin. Ben hâlâ sezaryen ağrısı çekiyorum bak 1 yıl olacak. Çok kolay bişey yapmadık,bir canlı geldi dünyaya, kesildik bicildik. Kimse konuşmasın,izin verme. İçinden nasıl geliyorsa öyle otur kalk. Sen lohusasin,onlar sana uymak zorunda onlar yanında olmalı. Üzme kendini,umarım kısa zamanda sağlığına kavuşursun.