Battibalikyangider Bütçesine göre oturacak o zaman herkes, ödeyecebilecekleri fiyattaki evlerde. Her yerde farklı kiralarda evler mevcut. Merkezi konum olmaz biraz daha ulaşımı farklı olan yerde olur. Ama para nereye yetiyorsa oraya.
Ev sahipleri mühitte kira neyse ona verir. Hakkı da.
Senjn aldığın maaşı ev sahibi belirlemiyor, markete neden bu kada arttı ben bu kadar maaş alıyorum diyemiyorsan ev tutarken de diyemeZsin. Parana göre alışveriş yapıyorsan parana göre oturacaksın. Ev sahiplerini suçlamak kolay, maaş düşüklüğünün sebebi ev sahipleri gibi konuşuyorsunuz. Maaş problemini hükümet, işverenle görüşmek zorundasınız. Bu isyanı hakedenler onlar. Çok kazanıp az verenler. Maalesef.