Nsmr haddinizi asmayin. Atlamak tabiri kopekler icin kullanilir. İnsanlara kullanilmasi hakarete girer. Gorunen o ki, kullandiginiz kelimelerin anlamini bilmeyecek kadar cahil, sizinle ayni goruse sahip olmayanlarla diyalog kuramayacak kadar kabasiniz. İletisim probleminiz varsa -ki var- ve farkli goruse sayginiz yoksa post acmayin. Benim sayfamdan cikin deme gibi bir yetkiniz yok burasi herkese acik , aktif katilim saglanan bir platform. İsinize gelmeyen yorumculara ileri geri konusamazsiniz. Ben sizin postunuzu okudum ona istinaden cevabimi yazdim. Zaten yorumumda sizi de icine alan kiracilarin hakkini sabote eden turden degil, tam aksine her iki taraf icin de adaleti destekleyen türdendi. Ben postunuza gelen yorumlari takip edecek degilim, sadece yazdiginizi okurum, verdiginiz cevabi okurum. Digerlerine yazdiginiz cevaplari okuyacak degilim. Okumadim diye yargilanacak da degilim. Neyse inanin oyle kaba saba kavgaci , karsisindakinin ne dedigini anlamayan, anlamadigi halde yargilayip, sorun cikaran birisiniz ki sizin gibilerle degil gercek hayatta, boyle anonim bir ortamda dahi karsi karsiya geldigim icin uzgunum. Daha fazla size vakit ayiramayacagim.