kirikkalp Yigit_Yagiz_Moms benim oğlum epilepsi canım. İlk olarak bunu nasıl anladınız? Ben bu konuyu çok merak ediyorum ya kafama takılan bazı şeyler var çünkü.
Yigit_Yagiz_Moms kirikkalp evde art arda nöbet geçirdi acile gittik orada da nöbet geçirdi yoğun bakımda yattı. Nöbet tipine bakarak teşhis koydular zaten epilepside böyle art arda nöbet olur başka bir hastalıkta olmaz dediler
kirikkalp calksuuu az önce Google dan baktım da bilmiyorum kafam çok karıştı oraya da pek inanmıyorum.. ama insanız işte içimize kuşku düşüyor. 😔😔 Benim annem de var çünkü. Allahım sen koru yarabbim evlatlarımızı.
Yigit_Yagiz_Moms sekerszkahve evet raporla alıyoruz. Luminaletten zaten bebeklik çağı epilepsisi için verilen en güvenli ve etkili ilaç. Şu ana kadar hiçbir yan etkisi olmadı. Zaten çok uzun süre kullanımında yan etkileri olabiliyormuş. Örneğin bebeklikten ergenliğe kadar gibi. Ben kullanan kişilere sordum hiçbir yan etkiyle karşılaşmamışlar. Biz 2 yıl kullanıcaz zaten. Keppra maalesef etkinliği düşük bir ilaç biz de onu kullanırken 2 kere daha nöbet geçirdik doktor hemen luminaletten başladı çok şükür kesildi nöbetler
elisaikra2312 penyy benim kızımda epilepsi hastası aynı şeyler onda da vardı ilaç kullandı iki yıl ve geçti bebeklik dönemi epilepsisi olarak geçiyor ve geçiyor ilaç tedavisi ile lütfen bir daha olunca video çekim ve nöroloji doktorun götürün
penyy elisaikra2312 siz krizle mi anladınız yoksa yaptığı fiziksel hareketlerle mi ne yapıyordu nasıl anladınız
Yigit_Yagiz_Moms sekerszkahve yani nöbet geçirmesindense ilacın yan etkilerine maruz kalmak daha mantıklı dedi doktorumuz. Çünkü ilaç tedavisi bitince yan etkiler de bitiyor dedi. Kalıcı değil yan etkiler dedi. Yani doktorlar kar zarar dengesine bakıyor canım. Hangisi çocuk için en karlısı diye
sekerszkahve Yigit_Yagiz_Moms anladım canım bugün bizede luminelettan başlattı doktorumuz inşallah nöbetler kontrol altına alınır tezden atlatırız
elisaikra2312 Yigit_Yagiz_Moms bizde luminaletten kullaniyorduk ama o kadra çok yan etkisi vardı ki doktorumuzla konuşup değiştirdik ve topamaks başladı . 1.5 yıl kullandı ve şuan çok şükür bıraktık
Yigit_Yagiz_Moms elisaikra2312 çok geçmiş olsun bir daha geçirmesin inşallah ne güzel atlatmışsınız darısı bütün epilepsisi olan bebeklerin başına 🤲
sekerszkahve elisaikra2312 nasıl yan etkileri vardı çocuğunuzda nasıl etki gösterdi bide yavrunuz kaç yaşında ne zaman başladınız luminettana bize de bugün başlatıldı
mondecaidensecmeler penyy öyle bişey varsa çocuk norolijiye gidin teşhisi en iyi doktor koyar ona göre ilaçta veriyor düzenli kullanılması gerekiyor
kirikkalp Yigit_Yagiz_Moms böyle art arda nöbet olur başka bir hastalıkta olmaz dediler Ya var ya tüm gece boyunca ağladım Google dan baktım saçma sapan bir şeyler çıktı yüreğim ağzıma geldi Allahım çok şükür.. Annemde de var nasıl zor olduğunu biliyorum. 😔 Rabbim sizin minişe de şifa versin inşallah..
Busraakkaya Yigit_Yagiz_Moms öncelikle gecmiş olsun art arda nöbet gecirdi derken 1 gün arayla mı yoksa saat arayla mı?bizde şu an tanı aşamasındayızda
anneveoglusu Yigit_Yagiz_Moms benim oğlumda saniyelik atılma oluyor sadece 27 aylık cuma günü nörolojiden randevu aldık nöbet geçirmedi ama korkuyoruz dua edin lütfen
Yigit_Yagiz_Moms kirikkalp amin canım çok tşk ederim ailede var mı diye sordular bize hep. Annenizde varmış takipte kalın mutlaka
Minigim38 penyy kaç yaşında benimde bebeğim epilepsi hastası 6 aylıkken hiç belirti yokken nöbet geçirdi şuan 22,5 aylik ilaç kullanıyoruz. Bizimki bayılma ve kendisini kasma şeklinde 2 tür nöbet geçirdi
penyy Minigim38 22 aylık olacak ama kriz falan değil sadece ayağını yatağa vuruyor bide iki gün önce kendisini tokatladı uyurken birkaç haftadır da ağlayarak uyanıyor gece. Ama kendini tokatlaması gün içerisinde de oluyor bişeye sinirlenince kendine vuruyor
Yigit_Yagiz_Moms Luminal ve Luminaletten): Kullanımda olan en eski ilaçlardandır. Özellikle bebeklik çağında düşük yan etki profiline bağlı olarak tercih edilir. Büyük çocuklarda özellikle hareketlilik şeklindeki yan etkisinden ötürü kullanımı kısıtlıdır. Yeşil reçete ile alınır.
Yigit_Yagiz_Moms Topiramat (Topamax): Yeni nesil epilepsi ilacı. Geniş etki yelpazesi vardır. Sık görülen yan etkileri uyku, dengesizlik ve sakinleştirmedir. Bunun dışında böbrek taşı, terlememe, kilo kaybı gibi yan etkiler bu ilaca hastır.