Kızlar oğlum dün ilk defa uykusunda ağlayıp kendini tokatladı ve yaklaşık bir yıldır uyurken ayaklarını havaya kaldırıp geri yatağa vuruyor birkaç haftadır da gece uyurken ağlıyor uykusunda. Ben ilk gece terörü zannettim sonra bazı postlarda epilepsi bile olabileceğini gördüm endişelendim açıkçası. Sizce olabilir mi belirtileri nelerdir ?