melis_t ceviz badem hurma . Ve bol su . Aşırı güzel hem kalite hemde süt arttırıyor. 2 buçuk doğdu benim kızım. 300 gramdan doğunca verdi. Kuvez3 alabiliriz dediler. Yarım saatte bir emzordim ilk önce. Süt gelmiyordu ama yine de veriyordum gelecek geldi vs diye. Sonra saat başı emzirdim. İnanır mısınız kontrolde doktor bile bu o bebek mi diye şaşırdı. Sütüm yok yetmiyor vs düşünmek süt kalite ve miktarını azaltıyor. Saginca anlaşılmaz bebek çektikçe gelir süt. Kafanıza da takmayın bol bol stres yapmadan emzirmeye çalışın.