melis_t bebeğim anne sütü kullanıyor ilk 3 ay 1 kg aldı ilk 3 ay anne sütü sarılığı uzamış bir şekilde devam etti 4. Ay da sarılığı kendinden geçti doktorumuz mama verdi denedim fakat hiç içmedi sütüm yeterince yarıyordu doktorum da söylüyordu ona rağmen sadece emzirme ile sarılığımız geçmedi her ay kaç kere sarılık testi verdik max15 gördü 9-8 dedi ve sarılık bitti bestlak kullandım hala da kullanıyorum bebeğim 1 yaşına girecek sütümün kalitesi artsın diye. Sütümü 4 ay sağdım verdim gece uyurken verdim gündüz uyurken verdim durmadan sağdım ve besledim. Bebeğinizin doyduğundan emin misiniz yani sütünüz az olabilir mama takviyesi yaptığınız da içince bebek doyuyor mu acaba huzursuzluk var mı? Belki mamayı sevmediğii için aç ama o kadar içebiliyor olamaz mı? Doktorunuz mama değişikliği yapsın isterseniz