ikiminik16 benim kızımda bağırsak yepkili süt ve yumurta alerjisi vardı. Proktokolit deniyor. Deri ve solunum sıkıntısı yoktu. 4.5 aylıkken anladık diyete başladım 5.5 aylık ek gıdaya başladık 8. Ayda tüm alerjisi geçmişti çözümü ek gıda demişti doktorumuz. Ankara’da bülent enis şekerel’di doktorumuz. Şimdi 6 yaşında sorun yok çok şükür