ikiminik16 Bebegim 28 günlük ve mukuslu kaka karın guruldamasi var sanırım süt alerjisi var ki bej çok sutlu kahve ve tatlı tükettim. Gebelik sekerimden 9 ay diyet yapınca doğum sonrası saldırdım resmen. Şimdi 3 gündür süt ürünleri tumetmiyorym durumu anlayınca persembe doktor randevusunu aldim tecrubeliyimde ilk oğlumda alerjik bir çocuktu onda 8 yıl sürdü ama o tek besin alerjisi değil solunumla alakaliydi. Şimdi bu diyeti benim yapmam zor evet ama alışırım ama bebeğim ek gıdada hiç süt ürünleri peynirnyogurt yiyemeyecek mi geçmeyecek mi o döneme kadar yada ne zaman geçiyor
[silindi] ikiminik16 3 aylıkken öğrendik anafilaksi sonucu, süt yumurta alerjisiydi 10 aydan itibaren yumurta sarısı, yogut , yoğurt çorbası ve nerdeyse tüm peynir çeşitlerini yiyo sadece kutu inek sütü ve formül mamada sıkıntı cikiyor
sbo24 ikiminik16 sadece mukuslu kaka ve karın guruldaması süt alerjisi olmuyor diye biliyorum. Çünkü kızım da öyleydi. Köpüklü ve gürültülü kaka yapıyordu. Hala öyledir. Alerji doktorumuz laktoz intoleransı oluyor demişti. Bizlerde olduğu gibi süt gaz yapıyor demişti. Bi gaz damlası verdi ama kullanmadım. Çünkü rahatsız etmiyordu. İki aylıkken kızım kanlı kaka yapınca süt alerjisinden şüphelendi. Öyle başladık diyete.
Ardenaden ikiminik16 bnmde ilk cocgm alerjikti 1 yasnda gecmisti oglumda alerjik .6 5 aylik suan gecmis gorunuyor bn tukwtiyorm asiriya kacmadnsadece yumrtayi acmadik onuda acacagm insallah onumuzdeki hafta
atlass1 ikiminik16 oğlum 2 aylıkken öğrendik süt alerjisini. Diyet yaptım süt ve süt ürünleri kullanmadım peynir vs kestim keçi peyniri vs tükettim 6.ayına kadar ek gıdaya geçtiğimizde yavaş yavaş ilk pişmiş olarak (yoğurtlu çorba gibi) denedik sonra yoğurt mayalama derken azar azar denedik birşey olmadı kusmasıda geçti o zamanlar atlattık şuan 9 aylık hiç kalmadı🙏🏽
ikiminik16 [silindi] çok şükür geçmiş olsun anaflilaksi cokniyi bilen bir anneyim oğlumda geçiriyordu adrenalin ignesi vurunana kadar ömürden ömür gidiyordu oğlum alerjik astimdi ama dahala süt içemez 7 yaşında rahat koku ve solunumla alakali onunki ama sütte etkiliyor ayran yogurt hep yedi hiç sorun olmadi sütü içince nefes gidiyordu ama onun böyle bebekken değildi daha büyük uasta başladı dute duyarlılık koku ve toz 1 yaşında başladı maalesef ilk atağı yardımınız için teşekkürler inşallah benim bebegimde ek gıdada atlatır peki emzirdiniz mi sadece benim sutum az enziriyorun ama mama da veriyorum şuan diyetteyim ama bir anlamı yok gibi çünkü maması sutlu doktor yazar mi
ikiminik16 sbo24 ya dediğiniz gibi asla rahatsız olmuyor bebegim çok rahat huysuz değil ama mulus var karın gürültüsü var özellikle emerken birde kaka yaparken gaz sesi cikartiyor afedersiniz popodan ses geliyor direknkarnina elimi atıyorum o sıra karından ses gelmiyor ama mukus ve sesler beni tedirgin ediyor köpüklü değil kakası mukus da seffaf değil kafada yapışkanlı şeklinde ama abisine alerjik astım diye ilk basamagimi başlıyor alerjinin diye tedirginim ne bende ne babasından alerjinin a si yok ama bizim cocuklarda neden var bilemiyorum alerjiden çok çektiğim için şuan paniği oğlum da 8 yıl sürdü ve nefesi gidiyordu o asamadaydik çok dua ettim bebegimde olmasın diye ama nasip gelip geçici olsun inşallah napalim
ikiminik16 Ardenaden siz de tecrubelisiniz sizce hiç hic tumlketmemeo mi iyi yoksa aşırıya kaçmadan tadımlık tüketerek alıştırmak mi ilk oglumu cokndoktora götürdüm biri herseyden sakinamazsin alıştırmak lazim dedi ama ben dinlemedim gözün hep ustundeydi tozlu mekanlara girmiyordum alerjisi tutar diye yesillik alanlarda alerji ilaçları elindeydi terletmezdim izin vermezdim hicbirseye sonuç 3 yaşta gecer dendi geçmedi 5 te kesin dediler geçmedi şimdi 8 yaşında anca geçti ama 100 kez belki hastane acilinden kaydimiz vardır her hafta illaki bir gece geçirdik acilde
sbo24 ikiminik16 çok geçmiş olsun. Bizde de baba alerjik. İnşallah bana çekmez demişti ama ona çekti galiba :) Siz gönlünüzü ferah tutun. Bebek rahatsa bir sıkıntı çıkmaz inşallah. Son kararı doktor verir yine tabi ki
Ardenaden ikiminik16 bnce hic tuketmemek ki bagirsak tepki vermeyi unutsn kendini savunmayi biraksin snra yavas yavas acarsnz oda tepki vermez.mesela oglum bayramda coger gbi psiti yine aleejiden bayram bitti inairmsn 15 gun snra hic tpeki vermedi snr ayine bi hzuirszlasndi 10 gun kdr yemedim smdi 0 tepkiye gecti vucuda unutturup rahatlatip snra tekrar hatırlatmak lazm ki en sonunda zararsiz deyip savasmayi bırakıyor
ikiminik16 Ardenaden çok teşekkürler bu dediklerinizi dikkat edicem yeterki o mahrum kalmasın ek gıdaya kafar dikkat ederim sonra yavaş yavaş doktora sorarak acarim
tulititultitay ikiminik16 offf aynı durumdayız bende de gebelik şekeri vardi hep diyetteydim kızımda gürültülü kaka mukus var bgun alerji doktorundayık başka hiç bi şikayetimiz yok ama egzama pişik kusma gbi siz tecrübeliymişsiniiz bende doğum yapınca tatlı sütlaç flan yedim hep ne yapılacağımı bilmiyorum
ikiminik16 tulititultitay ne dedi tam doktorunuz valla Allah gelip geçici versin tabiki ama diyette çok zor ya iradeli durmak evlat için gerseye deger
betulyildirim ikiminik16 merhaba benim de oğlum 45 günlük ve bende diyete başladım 2 gündür yüzünde kızarıklık kakası mukuslu ve huysuzluk hat safada RELACTAZ damla veriyorum emzrimeden 10 dk önce 8 damla ve diyet yapıyorum süt ve süt ürünleri yemeyerek ve şuan iyiyiz istersen damlayı deneyebilirsin