Mzif BellatrixLestrange e devletle ösym ye girin karşınıza sonuç ekranı çıkınça tıklamayın ösym sayfanızda sonuçlarımdan öğrenebilirsiniz
agzimizin_tadi_kacmasin Kızlar yerleşmişim ama dua ederken detay vermek gerekiyomuş istediğim bölüm gelmiş ama gidemeyeceğim çünkü açıktan gelmemiş en sona öylesine yazdığım gurbet ellerden bir yer gelmiş gidemeyeceğim seneye kaldım maalesef 😁😞
PamukPrensesannesii agzimizin_tadi_kacmasin kaydınızı yaptırıp ikinci üniversite bazında açıköğretim seçip örgün öğretimi geri sildirebilirmissiniz
Yildizzza agzimizin_tadi_kacmasin bu okula kayıt yapıp ikinci üniversite olarak açıköğretimden bölüm yazabiliyorsunuz. İkinci üniversite hakkınız var
Nanem123 PamukPrensesannesii hayırlısı olsun sizin için bir şey sorabilir miyim ben de Örgün üniversiteyi kazandım açık üniversiteye geçmek istiyorum e-Devlettene kayıt yapmam yeterli mi süreç nasıl oluyor acaba belki biliyorsunuzdur diye düşündüm o yüzden sormak istedim
Yildizzza PamukPrensesannesii yalnız e devletten baktığım da görünmüyor şuan sizde nasıl durumlar ? E kayıt için neler yapmamız gerekiyor bilginiz varmı ?
PamukPrensesannesii Yildizzza Bilmiyorum ben 19unda başlıyor kayıtlar diye biliyorum o yüzden henüz bakmadım
Bertugnunannesi Oscarasar düşüyor tabi dusmez mu hiç benim dustu ankara yüksek ihtisas üniversitesi sağlık yönetimi lisans örgün öğretim i kazandim gitmedim bu sene yari yariya puanim düştü
agzimizin_tadi_kacmasin Yildizzza ikinci üniversite nasıl yazacağım ek tercih mi anlayamadım tam ama, bide şöyle sıkıntı var kazandığım yer ücretli üniversite ücretli yani kayıt yaptıramam
Yildizzza agzimizin_tadi_kacmasin hmm anladım o zaman olmaz. İlk bu okula yaptırmanız gerekiyor çünkü. Seneye tekrar denersiniz olmadı obp puanı düşürüyormuş ama
agzimizin_tadi_kacmasin Yildizzza evet düşüyo diyolar keyfim kaçti gireceğimi sanmıyorum sınava tekrar nasip kısmet bakalım
Yildizzza agzimizin_tadi_kacmasin seneye düşüyor ama bir sonraki sene düzeltiyormuş tekrardan obp üzülmeyin herşeyde vardır bir hayır