BellatrixLestrange PamukPrensesannesii malesef şifreni unutmuşum e devlet üzerinden giriş yapmaya çalışıyorum olmuyor. Şifremi unuttum diyorum onuda yapmiyor
mizmizpera Sabah 10:30 gibi öğretindim. Erzurum atatürk üniversitesi açık öğretim fakültesi işletme yönetimi ❤️
superkahramanbiranne PamukPrensesannesii kaç puanla geldi 2 yıllık mı bende çok okumak istiyorum ama 2 yıllığı çnce 4 yıllık yapcam inşallah
PamukPrensesannesii superkahramanbiranne Evet 2 yıllık bende çok istiyordum. 275 puanla yerleşmişim. İlk 3 sıraya yazmıştım çocuk gelişimini. Anadolu - Atatürk - İstanbul şeklinde. 2.tercihim gelmiş
agzimizin_tadi_kacmasin Ayyy şiştim valla bir türlü giremiyorum sistem çökmüş heralde aslında umudum yok yerleşemedim diye düşünüyorum ama ufak da olsa şans yüzüme güler belki diye heyecanla bakmak istiyorum 😑
Bugleminannesi28 PamukPrensesannesii giremiyorum ve çok merak ediyorum saat 11 den beri deniyorum yok hata veriyor
alya3 PamukPrensesannesii bende giremiyorum bilgisayardan da giremedik e devlet üzerinden ÖSYM işlemleri yapıyorum çünkü ÖSYM şifremi bilmiyorum e devlet üzerinden girişte kaldırdılar mi yok hiç sifemi unuttum yapıyorum orada da işlem sırasında hata diyor nerden nasıl öğreneceğim sonucumu
Mzif BellatrixLestrange e devletle ösym ye girin karşınıza sonuç ekranı çıkınça tıklamayın ösym sayfanızda sonuçlarımdan öğrenebilirsiniz