zeynepdenizz feyzahmet Ben sütümün yettiğini düşünüyorum ama emme reddi var işte uyanıkken çok çok zor emiyo sağıp kaşıkla veriyorum öyle olduğunda az kaldı kilo takibine gideceğim inşallah almistir 400 gram almasına iyi demişti gecen ay hemşire