Oğlum önceden 2-3 saate bir dolu dolu çişini yapardı. şimdi çok koyu sarı ve çişi çok az. memeyi de emmek istemiyor hiç biberon vermedim hep beni emdi. günde iki kez 60 cc kadar da şırıngayla döke saça mama takviye ediyordum. kakası da 6 gün oldu yapmıyor. çıldırmak üzereyim. biberon versem hem sütümü hem mamayı diyorum beni hiç emmez diye korkuyorum. bi çözüm söyleyecek var mı