smyye_96 1prensesannesi1 bende öyle heryolu denedim. Benim kız meyve suyuda içmiyor 😊 bakalım ek gıda ve mama ile devam
1prensesannesi1 smyye_96 iyi gene mama içiyormuş. Benim kızım 3.5 aylık emmeyi bıraktı 5-6 gibi mamayı bıraktı🙈
smyye_96 biriki evet bende onu sonradan gördüm su karıştırılıyormus. Ben sadece süt vermistim. Ondan ağır gelmiş olabilir. Tavsiyenizi dikkate alıp ilerde deneyeceğim bende
ZeydsMom biriki köydeyim inanki mamanin bilincindeler ve mama ile buyutuyorlar. Sehirde bazilari hic bilincinde bile degil olacaklarin burda yasayanlar daha titiz.
MevaninAnnesi34 smyye_96 Beni annem mama ile büyütmüş. Köyde yaşadığı halde. Sipariş verirmiş sabahtan öğlene kutu kutu gelirmis
ZeydsMom MevaninAnnesi34 ay bide koydekileri begenmezler burda yasayanlar inek sutu elinin altinda ama biliyorlar zarar mama veriyorlar. Sehirde oturmus intermet elinin altinda herseyi okuyor gelmis bide begenmiyor baskalarini
MevaninAnnesi34 ZeydsMom insanlara birde cahil demiş yetmemiş satasmis yazik ya. Madem çok biliyorsun ne diye post açıyorsun
ZeydsMom MevaninAnnesi34 mutsuuz insanlar ya sevgisiz mutsuuz. Gelip burda kimin huzurunu bozsam acaba diye dusunurler