Oğlum 1.5 yaşında (18 aylık)
Formül mama(Bebelac) ve ek gıda hariç hiçbir şey vermeyi düşünmüyorum .
2 yaşına kadar formül mama vereceğim sonra da kefir ile destekleyecegim
Bence siz de inek sütü yerine mama verseniz daha iyi olur.
Yıl 2024 her yerde mama var yani…