elifromus ben de doğum yapalı 1 yil oldu cok kilo almamistim hamileyken suan hamile kaldığım kilonun da altindayim (diyet ve spor sayesinde) ama mesela şöyle birşey var: karnım yumuşak. Yani oturduğum zaman minicik bi katlanma gibi birşey oluyor ama ayakta dümdüz, kime sorsuydam 2-3 sene sonra bu yumuşaklığın gittiğini söyledi. Ailenize sorun, genetik cok fark ediyor. Bizimkilerde hep böyle oluyormuş mesela