Remz17 öncelikle hayırlı olsun analı babalı büyüsün miniğin, sakın bunu moral bozmak gibi düşünme yanlış anlama güzel kardeşim, kadınların bekarkenki fiziği evlendikten ve doğumdan sonra aynı olmuyor malesef, genel olarak değişiyor bu da çok normal, senin bedeninde bir insan büyüdü ve illa ki hormonların da etkisiyle vücut ödemdi, organlardı vs. derken değişim yaşıyor, böylece düzelmesi hayli bir zaman alıyor eskisi gibi dümdüz bir göbüş olmaz ama inşaAllah çabuk toparlarsın kardeşim, vücudunu rahat ettir bebeğine odaklan gülüm😊🥰🤜🤛