ENERCII yerinde zamanında yapılan her eleştiriye makul bir çıkarım da bulunabilirim. Onun için öyledir yada buna çok dikkat ediyordur diye düşünebilirim fakat insanlar deprem olmuş diye panikle konuşurken onun yazdığı cevaba bak. Ay gerçekten çok sinirim bozuldu bu kadar mı düştük yahu insanlar birbirinin açığını bulup açmak için tetikte bekliyor resmen çok garip gerçekten