defne24- borcum yok çok şükür altın birikimim var halada almaya gayret gösteriyoruz çocuğumun geleceği için biriktiriyorum fakat artmasına ben bile sevinemiyorum çünkü alım gücüde azalıyor eskiden her maasta 4 çeyrek falan alırdık şimdi 1-2 tane alabilince seviniyorum