Ococila 80 gram borcum kaldı oda anneme araba alırken almıştık kredi çekmek istememiştik sağolsun sıkıştırmıyor etmiyor yavaş yavaş alırsınız diyor kredi çeken arkadaşlar bitirdi bile borcu biz 3 senedir ödüyoruz ödedikçe çoğalıyor 😅 (altın zamlanıyor)
Prenses_isabella Altın borcumuz yok çok şükür. Sadeece kredi borcumuz var. Oda sağolsun soktu sokacağını🤣🤣
Laydaren almila16simge biz borcu aldığımızda yalnızca 200bin eksiğimiz vardı. O zaman 200 gr da 200bin yapıyordu. Şimdi ohooo 400bin olduktan sonra ben de hesaplamayı bıraktım
Zeynepefem defne24- borç değil ama birkaç gün sonra üstünü tamamlayıp altin alacaktım dur niye uçuyorsun beni bekleseydin biraz 🥺🤭
almila16simge Laydaren bizimde aynı şekildedir maalesef Allah ödeme kolaylığı versin. Arabamızı satmamak için bu şekilde borca girdik eğer acil bilezik borçlarını isterlerse arabayı ozaman mecbur satıcaz