asell13 kirikkalp benim ev cadde üzeri kamyon geçse bile sallanıyor en ufak sallantıyı hissediyoruz malesef geçen sabah olan depremde yatak salladı beni resmen duvarların sesine kalktım
kirikkalp asell13 ay evet ama onu bile hissetmedim nasıl uyumuşsam artık eşim söyledi deprem oldu diye hatta çoğu kişi dışarı çıkmış Ayy sizin için de çok zor valla
2prenss_annesieliff_ asell13 evet canım konteyner deyiz tek oda zaten uyumuştu hemen seslendim kalktı 6 Şubat geliyo hemen aklıma hala etkisinden çıkamadım
asell13 2prenss_annesieliff_ bizde aynıyız canım bazen aşırı panik yapıyorum bi kere uykuda bağırarak uyandım oğlum çok korktu gözüne kan indi korkudan 1 hafta anca geçti asla unutmayacaz ogünü
ahuse 2prenss_annesieliff_ Antep de öyle çok hissetti. Rabbim beterinden saklasın ve bizleri korusun inşallah.
veysi106_ Abim arayıp söyledi nasılsnz diye gene deprem oldu dikkat edin birşey olursa bize gelin diye yoksa hiç bilmezdm de