Halil_3006 Boncuk-anne yaa çok zor, neden geçmedi acaba farklı bir doktora daha görünseniz? Gece uykuya dalabiliyormusunuz hep bastırıyormu idrar
Boncuk-anne Halil_3006 iki üç ay önce gittim bakmadı bile adam. Özele git dedi. Kabızsındır dedi. 15 senedir mi kabızım dedim çıktım
Halil_3006 Boncuk-anne ben uykuya bile dalamıyorum ama, şöyleki idrarımı yapıyorum yatıyorum 10 dk geçmiyor bir bastırıyor tekrar koşuyorum wc ge
Boncuk-anne Halil_3006 kahve çay içmezsem o kadar sık olmuyor benim 1bucuk saat durabilirim kahve çay içersem 15-20 dkda geliyo. Damla damla değil yani şarılşarıl geliyo
Boncuk-anne Halil_3006 allah yardımcımız olsun. Tekrsr bi gidicem doktora bende ama artık inancım kalmayınca üstüne düşmüyorum
Halil_3006 Boncuk-anne ben gittim ilaç tedavisi başlamıştı ama yan etki yaptı perşembe günü birdaha gidicem