İyi geceler hanımlar ben çocukluktan beri çok sık idrar yolu enfeksiyonu yaşayan bir insandım hamilelikte ve doğumdan sonra hep idrara çok sık çıkma olayı oldu, geçtiğimiz kasım ayında ateşlendim acile gittm tahliller yapıldı ve tomografi çekildi sol böbreğimin diğerine göre küçük olduğu söylendi idrara sık çıkmamın bundan kaynaklı olabileceğini söylediler. Ama kesinlikle geçmeyen aniden sıkışma günde kaç kere tuvalete gittiğimi hatırlamıyorum geceleri uyuyamıyorum idrara sıkışmaktan vs. Biraz araştırdım videolar falan izledim aktif mesane diye birşey öğrendim randevu bulamadım yakın zamana ama alıp tekrardan gidicem ürolojiye, merak ettğim bu hastalığı yaşayan arkadaşım varmı?