tugba_35 Bu sorunu bende yaşadım,aynı hisleri fazlasıyla düşünerek kendime yük ettim. Hiç üzülmeyin benim kızım da hiç emmedi ama çok şükür sağlığı yerinde önemli olan da bu değil mi .. Zamanla öyle güçlü bir bağ oluyor ki arada unutuyorsun bu durumu boşa üzülmüşüm diyorsun. Şimdi 6.ayi doldurduk yediye girdik. Unutmayın bağ sadece emzirmekle olmuyor ona gösterdiğiniz içten sevy,bir sarılış, bir gülümseme hatta onu neyle olursa olsun besleyisiniz bile aranıza güçlü bağın temellerini siz farketmeden atıyor bile. Elinizden geleni fazlasıyla yaptığınıza inanıyorsanız vicdanınız rahat olsun. Her bebek farklı bizim miniklerimiz de böyle tercih etmiş ne yapalım yani öğle değil mi:)