tugba_35 oğlumu hiç emzirmedim bir kaç kez denedim kabul etmedi. Beni tanımasına fırsat bile yoktu 14 günlüktü ilk dokunduğumda, 31 günlüktü ilk kucağıma aldığımda, emzirmeye de 72 günlük başladım 1 hafta denedik olmadı. Şimdi 5 ay 24 günlük gece bile mama içirirken illa yüzüme dokunur, beni görünce mutlaka sesli gülüp mutlu olduğunu belli eder. Mama içirirken gözlerimin içine bakar saçımla, kolyemle oynar. Mama veriyoruz diye eksik anne değiliz, bu tercih meselesi de olabilirdi ancak şu an mecburiyetten bu şekilde ilerliyorsunuz. Büyüdükçe aranızda ki bağ daha da güçlenecek annesisiniz ilk arayacağı, ilk sakinleşeceği kişi sizsiniz. Boşuna endişeye kapılıp kendinizi de bebeğinizi de üzmeyin sizin her endişeniz, kaygınız ona yansıyacaktır.