1gunes ben 34 eşim 40 yaşında. Çocuklarımızın arasında 5 yaş var. İyikide böyle olmuş. Kızım şuan 6 yaşında bizim gözetimimiz altında her işini yapabiliyor. Suyunu ayarlıyoruz duşunu alıyor, yemeğini koyuyoruz yiyor, dişini fırçalıyor, üstünü değiştiriyor,tuvaletine gidip temizliğini yapıyor, kendi odasında duasını okuyup yatıyor. Ben iş yaparken yada yemek yaparken kardeşini oyalıyor oynatıyor. Bana yardımcı olmak tan da okadar mutluki. İnşallah kardeşimde benim onu sevdiğim gibi beni sever diyor. Bunlar bence önemli çünkü özellikle tekseniz yeni doğum yaptığınızda veya ilk aylarda siz bebeği emzirirken diğerinin çişi gelebiliyor yada uykusu gelebiliyor. Hem kıskançlık olmuyor yada benim kızımda yok. Anlattıklarınızı anlayabiliyor. Çünkü biz kıskanmasın diye hep anlatıyoruz hep konuşuyoruz. Kardeşinin bebek olduğunu bize ihtiyacı olduğunu ona herşeyi bizim öğreteceğimizi. Kızım da öğretme arzusuyla yaklaşıyor kardeşine. Eminim kızım küçük olsaydı oğlumu bukadar rahat büyütemezdim